همیشه در فکر آرزوهام هستم
زندگی من

   

آخر اگر پرستش او شد گناه من؛

عذر گناه من، همه، چشمان مست اوست...

سلام من مهلام این وبلاگ رو واسه سرگرمی خودم درست کردم .

 



نظرات شما عزیزان:

داداش سعید
ساعت22:11---15 آذر 1391
سلام
ببخشید دیر سر میزنم دلیلش رو تو آخرین پستم گذاشتم
بخون کمکم کن


اجی محدثه
ساعت11:28---24 مهر 1391
هیچیش نی ازخودمم سال تره بیخیال

اجی محدثه
ساعت9:33---18 مهر 1391
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶

´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶

´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶

´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶

´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶

´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´¶´¶

´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´ ´´´´¶

´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´ ´´´´´¶

´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶

´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶ ¶´´´´¶

´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´ ¶´´´´¶

´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶ ¶´´´¶

´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´¶¶

´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´ ´´¶

´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´ ´¶

´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶ ¶

´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´

´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶

´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶

´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶

´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´

´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶ ¶¶

´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´ ¶¶

´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ´´¶

´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´ ´¶



اجی محدثه
ساعت8:51---5 مهر 1391
سلام اجی یه دنیا ممنون که اومدی

قدم بر چشم مانهادی

ایشاله جبران میکنم


اجی محدثه
ساعت12:04---4 مهر 1391
شما هم لینک شدی اجی

اجی محدثه
ساعت8:52---4 مهر 1391
نه اجی من
notlove
داش سعید
dont love me
مال من خیلی وقته که این اسمشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

2 / 7 / 1398برچسب:, :: 23:34 :: نويسنده : مهلا

درباره وبلاگ

سلام وبلاگ رو واسه سرگرمی خودم درست کردم همه چی توش میذارم
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 454
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1